Learning & Development Support Specialist

powrót
Opis oferty:

#OTCFteam to ludzie pełni pasji i zaangażowania. Przed nami wiele wyzwań i ciekawych projektów. Jakie wyzwania dla Ciebie przygotowaliśmy?

  • Kompleksową organizację szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (planowanie terminarza szkoleń, rezerwacja sal, narzędzi szkoleniowych, itp.)
  • Współpracę z trenerami (wewnętrznymi i zewnętrznymi) oraz HR Business Partnerami w celu ustalenia spójnych potrzeb i logistyki szkoleniowej
  • Koordynowanie współpracy z zewnętrznymi dostawcami szkoleń, procesowanie umów z tego obszaru
  • Współtworzenie i koordynowanie prac na platformie e-learningowej HCMDeck
  • Kompleksową opiekę nad procesem onboardingu

 

Brzmi interesująco?

Obowiązki:

Learning & Development Support Specialist w naszej drużynie, to zawodnik, który posiada:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość MS Office -w tym MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • Swobodę komunikowania się w języku angielskim - poziom min. B1/B2
  • Umiejętność nawiązywania relacji, dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań

Znajomość platformy HCMDeck będzie dodatkowym atutem.

Jeśli na powyższe pytania odpowiedź jest twierdząca to wygląda na to, że jesteś brakującym zawodnikiem naszej drużyny!

Nie czekaj! #JOINOTCFTeam!


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: OTCF S.A.

Zapoznałam/-em się z Polityką informacyjną w zakresie ochrony danych osobowych dla kandydatów do pracy / współpracy w OTCF S.A., która jest dostępna pod adresem:

Polityka informacyjna