Specjalista Ds. Wsparcia I Zapotrzebowania It

powrót
Opis oferty:

Opis stanowiska:

  • obsługa zdarzeń alarmowych pochodzących z narzędzi monitorujących;
  • wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów związanych z używanie sprzętu komputerowego oraz oprogramowaniem na nim zainstalowanym;
  • instalacja oprogramowania, drobne naprawy sprzętu komputerowego;
  • zamawianie sprzętu komputerowego;
  • obsługa i zarządzanie uprawnieniami w podległych systemach informatycznych;
  • ewidencja sprzętu komputerowego i oprogramowania;
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego;
  • prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzonymi działaniami;
  • zapewnianie poufności i bezpieczeństwa przez mechanizmy kontroli dostępu i programy antywirusowe;
  • szkolenie pracowników z zakresu funkcjonowania i obsługi systemu oraz oprogramowania;
  • inne polecenia przełożonego.

Obowiązki:

Profil Kandydata:

  • wykształcenie wyższe z zakresu IT;
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - min. 2 lata;
  • znajomość systemów Windows na poziomie administracyjnym;
  • obsługa urządzeń peryferyjnych;
  • umiejętność zarządzania i administracji Google Workspace;
  • umiejętności konfiguracji systemów RCP oraz KD;
  • znajomość j. angielskiego na poziomie B1-B2 (czytanie dokumentacji);
  • mile widziana umiejętność tworzenia dokumentacji;
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy;
  • inicjatywa własna, umiejętności organizacyjne;
  • odporność na stres;
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole;
  • odpowiedzialność, rzetelność, wielozadaniowość i sumienność.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Ekoenergetyka Polska S.A.