Kierownik Ds. Rozwoju Klientów Aptecznych

powrót
Opis oferty:

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem Koordynatorów Wsparcia Aptek
  • rozwój kompetencji KWA i wsparcie ich w pracy w terenie
  • realizacja i monitorowanie wyznaczonych celów zarządzanego regionu
  • rozwój portfela aptek w programie partnerskim
  • udział w doskonaleniu oferty programu partnerskiego
  • budowanie zaangażowania w zespole.

Oferujemy:

Ze swojej strony możemy Ci zagwarantować:

  • możliwość wpływu na rozwój rynku aptek niezależnych w Polsce  
  • dużą samodzielność w działaniu i przestrzeń na odważne pomysły
  • współpracowników którzy lubią swoją pracę i cenią sobie dobre relacje
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • narzędzia pracy w tym samochód służbowy
  • kafeterię benefitów (m.in. opieka medyczna karta sportowa ubezpieczenie na życie i inne).

Obowiązki:

Zależy nam na osobie która:

  • doskonale zna zasady funkcjonowania aptek
  • ma doświadczenie w zarządzaniu aptekami/pracy w aptece
  • zna rynek apteczny i branżę farmaceutyczną
  • posiada wysoko rozwinięte umiejętności menedżerskie
  • posiada zdolność budowania trwałych relacji w swoim zespole i organizacji
  • cechuje się dużą odpowiedzialnością za zadania i sprawy biznesowe
  • jest pozytywnie nastawiona i ma ogrom pozytywnej energii którą chce się dzielić.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: GRUPA NEUCA