Opis oferty:
- Profesjonalna telefoniczna obsługa klientów T- Mobile
- Pielęgnowanie posprzedażowych relacji z klientami
- Dbałość o wysoki standard obsługi (jakość i efektywność)
- Wzmacnianie pozytywnego wizerunku naszej marki
- Budowanie przewagi rynkowej poprzez obsługę naszych klientów
Oferujemy:
- W pełni płatne szkolenie wstępne - otrzymujesz wynagrodzenie za okres szkoleniowy
- Program wdrożenia, gdzie poznasz pełną ofertę naszych usług i produktów, a także dowiesz się, jak rozmawiać o niej z klientem
- Brak narzuconych skryptów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach
- Pracę w modelu hybrydowym: z domu i przyjaznego pracownikowi biura
- Swobodną, pozytywną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’ i nie mamy dress code’u
- Telefon służbowy również do użytku prywatnego
Obowiązki:
- Dobra organizacja pracy
- Gotowość do pracy zmianowej od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7:00 – 23:00
- Otwartość na nabywanie nowej wiedzy i umiejętności
- Łatwość w budowaniu i utrzymywaniu trwałych relacji z klientem
- Płynna znajomość języka polskiego
- Doświadczenie w obsłudze klienta i znajomość języka angielskiego będą dodatkowym atutem - ale nie jest to warunek konieczny.
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: T-Mobile Polska S.A.