Zleceniobiorca/-Czyni Ds.obsługi Klienta

powrót
Opis oferty:

  • Profesjonalna telefoniczna obsługa klientów T- Mobile
  • Pielęgnowanie posprzedażowych relacji z klientami
  • Dbałość o wysoki standard obsługi (jakość i efektywność)
  • Wzmacnianie pozytywnego wizerunku naszej marki
  • Budowanie przewagi rynkowej poprzez obsługę naszych klientów

Oferujemy:

  • W pełni płatne szkolenie wstępne - otrzymujesz wynagrodzenie za okres szkoleniowy
  • Program wdrożenia, gdzie poznasz pełną ofertę naszych usług i produktów, a także dowiesz się, jak rozmawiać o niej z klientem
  • Brak narzuconych skryptów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach
  • Pracę w modelu hybrydowym: z domu i przyjaznego pracownikowi biura
  • Swobodną, pozytywną  atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’ i nie mamy dress code’u
  • Telefon służbowy również do użytku prywatnego

Obowiązki:

  • Dobra organizacja pracy
  • Gotowość do pracy zmianowej od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7:00 – 23:00
  • Otwartość na nabywanie nowej wiedzy i umiejętności
  • Łatwość w budowaniu i utrzymywaniu trwałych relacji z klientem
  • Płynna znajomość  języka polskiego
  • Doświadczenie w obsłudze klienta i znajomość języka angielskiego będą dodatkowym atutem - ale nie jest to warunek konieczny.
 


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: T-Mobile Polska S.A.