Sprzedaż produktów z portfolio firmy: doniczki, pojemniki na kwiaty, skrzynki transportowe.
Zwiększanie udziału w rynku poprzez utrzymywanie dotychczasowych klientów oraz pozyskiwanie nowych
poprzez proaktywne działania.
Koordynacja działań związanych z zapewnieniem jakości produktu zgodnie z wymaganiami klienta oraz
monitorowanie realizacji zamówień produkcyjnych
Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w przydzielonym obszarze (obroty i marża).
Współkształtowanie strategii sprzedaży dla przypisanych klientów, poprzez roczny plan sprzedaży, który jest
jednocześnie wkładem w ogólny budżet sprzedaży.
Uczestnictwo w odpowiednich targach, wystawach i wydarzeniach branżowych.
Analiza rynku; mapowanie i aktualizowanie wszystkich istotnych informacji rynkowych i konkurentów,
zarówno pod względem jakościowym, jak i ilościowym.
Roczne budżetowanie przewidywanych obrotów i sprzedaży przydzielonego obszaru oraz comiesięczne
aktualizacje (prognoza krocząca).
Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie.
Niezbędne narzędzia pracy (samchód służbowy, laptop, telefon).
Pakiet dodatkowych benefitów.
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Doświadczenie w sporządzaniu budżetu sprzedaży, realizacji jego celów i prognozowaniu.
Wykształcenie wyższe, mile widziany kierunek handlowy.
Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Samodzielność na stanowisku pracy, umiejętność rozpoznawania potencjału rynku i jego trendów.
Biegłość w obsłudze pakietu MS Office i ERP.
Mile widziana znajomość branży ogrodnictwa i sektora opakowaniowego.
Nazwa firmy: Coberon Sp. z o.o.
Umowa o pracę
Pełny etat
07-11-2023
Ważna jeszcze przez 8 dni (07-12-2023)