Specjalista Ds. It - Help Desk

powrót
Opis oferty:

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Przygotowywanie i konserwacja sprzętu informatycznego,
  • Instalacja i konfiguracja urządzeń,
  • Wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych,
  • Praca w systemie zgłoszeniowym,
  • Wsparcie użytkowników wewnątrz całej Grupy ALAB,
  • Obsługa infrastruktury i platform teleinformatycznych w rozproszonej infrastrukturze IT (ponad 600 jednostek terenowych w Polsce),
  • Integracja sprzętu komputerowego w zakresie infrastruktury medycznej,
  • Dbanie o bezpieczeństwo usług i danych.

 

Oferujemy:

W zamian za Twoje zaangażowanie, oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Kartę Multisport,
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin.

Obowiązki:

Aby efektywnie realizować zadania na tym stanowisku niezbędne są:

  • Znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz umiejętność rozwiązywania problemów z nim związanych,
  • Dobra znajomość podstawowych zagadnień IT: sieci, systemy operacyjne, aplikacje biurowe, oprogramowanie użytkowe (np. przeglądarki, archiwizatory itp.),
  • Prawo jazdy kat. B – wymóg konieczny min. 2 lata,
  • Dobra znajomość środowiska systemowego Microsoft Windows, w tym Office 365,
  • Mile widziana umiejętność obsługi systemów Linux,
  • Dyspozycyjność (wyjazdy służbowe 1-2 dni w ciągu miesiąca),
  • Wykształcenie minimum średnie kierunkowe.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: ALAB laboratoria Sp z o.o.