Specjalista Ds. Wsparcia It

powrót
Opis oferty:

  • Rozwiązanie problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem użytkownika końcowego,
  • Konfiguracja i testowanie sprzętu komputerowego oraz infrastruktury IT,
  • Rozwiązywania problemów z pocztą,
  • Obsługa systemu Windows 10/11,
  • Wykonywanie innych doraźnych zadań i udział w projektach strategicznych.

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnią tradycją,
  • Umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferencji kandydata,
  • Współpracę w niepełnym wymiarze w zależności od preferencji kandydatów,
  • Bogaty pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe i pakiet medyczny),
  • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.

Obowiązki:

  • Minimum 2 letniego doświadczenia w pracy w obszarze wsparcia IT (Helpdesk lub podobne),
  • Podstawowej znajomości LAN, WAN, VPN, DHCP, DNS,
  • Znajomości systemu AnyDesk, TeamViewer, VNC,
  • Praktycznej znajomości O365 na poziomie administratorskim,
  • Znajomości aplikacji księgowo-kadrowych takich jak np. RAKS, Symfonia, Enova365 – instalacja/ konfiguracja,
  • Znajomości i konfiguracji Active Directory,
  • Dobrej organizacji pracy, umiejętności analitycznego myślenia, samodzielności, zaangażowania,
  • Wysokiego poziomu kultury osobistej i otwartości na współpracę.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Smart-HR

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez SMART-HR z siedzibą w Katowicach, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2018 r. poz. 1000). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom oraz innym podmiotom związanym z procesami rekrutacyjnymi. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Posiadamy wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 9901.