Młodszy/A Specjalista/Tka Ds. Wsparcia Użytkowników I System

powrót
Opis oferty:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników systemów informatycznych,
  • rozwiązywanie zgłoszeń w ramach I linii wsparcia,
  • przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia zgodnie z ustalonymi poziomami świadczenia usług IT,
  • monitorowanie postępów prac nad zgłoszeniem, ich koordynowanie oraz udzielanie informacji zwrotnej użytkownikom,
  • dokumentowanie działań przeprowadzanych w ramach realizacji zgłoszeń,
  • monitorowanie działania systemów informatycznych.

Oferujemy:

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie będącej liderem na rynku farmaceutycznym,
  • pracę z nowoczesnymi systemami informatycznymi,
  • zdobywanie doświadczenia zawodowego w Obszarze Informatyki,
  • możliwości rozwoju zawodowego,
  • szkolenia wprowadzające oraz wsparcie opiekuna w okresie wdrożenia,
  • umowę o pracę na pełny etat,
  • przyjazną i zespołową atmosferę pracy,
  • możliwość skorzystania z pakietu benefitów pozapłacowych.

Obowiązki:

Od kandydatów/kandydatek oczekujemy:

  • wysokiego poziomu komunikatywności oraz orientacji na klienta,
  • zdolności analitycznego myślenia,
  • samodzielności oraz umiejętności pracy w zespole,
  • gotowości do uczenia się oraz dokładności,
  • znajomości środowiska Windows, zagadnień sieciowych i środowiska internetowego,
  • praktycznych umiejętności informatycznych dotyczących serwisowania oprogramowania,
  • wiedzy z zakresu funkcjonowania podstawowych urządzeń informatycznych,
  • mile widziane wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne.

Atutem będzie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze wsparciem użytkowników systemów informatycznych.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: GRUPA NEUCA