Opis oferty:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników systemów informatycznych,
- rozwiązywanie zgłoszeń w ramach I linii wsparcia,
- przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia zgodnie z ustalonymi poziomami świadczenia usług IT,
- monitorowanie postępów prac nad zgłoszeniem, ich koordynowanie oraz udzielanie informacji zwrotnej użytkownikom,
- dokumentowanie działań przeprowadzanych w ramach realizacji zgłoszeń,
- monitorowanie działania systemów informatycznych.
Oferujemy:
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie będącej liderem na rynku farmaceutycznym,
- pracę z nowoczesnymi systemami informatycznymi,
- zdobywanie doświadczenia zawodowego w Obszarze Informatyki,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- szkolenia wprowadzające oraz wsparcie opiekuna w okresie wdrożenia,
- umowę o pracę na pełny etat,
- przyjazną i zespołową atmosferę pracy,
- możliwość skorzystania z pakietu benefitów pozapłacowych.
Obowiązki:
Od kandydatów/kandydatek oczekujemy:
- wysokiego poziomu komunikatywności oraz orientacji na klienta,
- zdolności analitycznego myślenia,
- samodzielności oraz umiejętności pracy w zespole,
- gotowości do uczenia się oraz dokładności,
- znajomości środowiska Windows, zagadnień sieciowych i środowiska internetowego,
- praktycznych umiejętności informatycznych dotyczących serwisowania oprogramowania,
- wiedzy z zakresu funkcjonowania podstawowych urządzeń informatycznych,
- mile widziane wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne.
Atutem będzie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze wsparciem użytkowników systemów informatycznych.
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: GRUPA NEUCA