Sales Support Specialist

powrót
Opis oferty:

Twój zakres obowiązków

  • Support the Manager in preparing presentations for client meetings
  • Organisation of meetings with the client (on site or by delegation)
  • Day-to-day control of products with a short shelf life (verification of reports, contact with the warehouse, coordination of shipments to the customer)
  • Verification of contracts (translation, requesting opinion, preparing for signature, filing)
  • Preparation of product packages for customers
  • Customer service support on payment issues
  • Supervision of the preparation of technological specifications/product sheets for the customer
  • Preparation of documentation for tenders
  • Verification and settlement of invoices
  • Coordination of logistical/assortment changes in products
  • Preparation of various reports and statements for the Management Board or clients

Oferujemy:

To oferujemy

  • Stable employment based on an employment contract;
  • Fixed monthly salary + bonus scheme;
  • Professional implementation and development training at every stage of cooperation;
  • Mobile working time system - start of work between 07:00 and 09:00;
  • Free English and German language course;
  • Subsidised MultiSport card;
  • LuxMed medical care for the employee and family members;
  • Group insurance;
  • A collaborative atmosphere, optimism, sharing of knowledge and experience;
  • Opportunities for professional development;
  • Cyclical integration events;
  • Work in a rapidly growing manufacturing company;

Obowiązki:

Nasze wymagania

  • University degree, preferred majors: economics, sales management, marketing or related field
  • 1-2 years of experience in sales positions (administration, support, customer service) required
  • Experience in manufacturing companies in the food industry would be an added advantage
  • Knowledge of systems in the area of procurement management,
  • MS Office skills (especially Excel, PP)
  • English - advanced written and spoken - a prerequisite.
  • Another foreign language at a high level - an added advantage,
  • Innovative ideas, reliability, accuracy, loyalty, optimism, commitment, willingness to develop
  • Customer orientation and needs


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Dijo Baking Sp z o.o.

Zgodnie z art.13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 26 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) informuje się, że:

Administratorem Danych Osobowych jest Dijo Baking Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrodziu, Zabrodzie 28, 52-351 Wrocław, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000650758.

Podanie danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu realizacji procesu rekrutacji.

Podanie Danych osobowych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji jest dobrowolne. 

Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści podanych danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.

Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem (za pomocą wiadomości wysłanej na adres e-mail: ado@dijo.com.pl).

Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych (za pomocą wiadomości wysłanej na adres e-mail: ado@dijo.com.pl). 

Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie podanych danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.