Specjalista Ds. Helpdesk

powrót
Opis oferty:

Opis stanowiska:

  • wsparcie informatyczne użytkowników,
  • obsługa zgłoszeń przez portal pomocy technicznej,
  • przyjmowanie, rejestrowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie problemów technicznych,
  • telefoniczny oraz mailowy kontakt z użytkownikami i serwisami,
  • aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemów.

Oferujemy:

Oferujemy:

  • możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym,
  • pracę w zespole profesjonalistów,
  • karta Multisport,
  • prywatna opieka medyczna,
  • dofinansowanie nauki,
  • 500/1500/2000 za rekomendację pracownika,
  • eventy integracyjne dla pracowników i ich rodzin,
  • świeże owoce,
  • wsparcie z ZFŚS,
  • nauka języków obcych,
  • możliwość zdobywania uprawnień (budowlanych, projektowych, wykonawczych),
  • szkolenia techniczne,
  • udział w targach i konferencjach branżowych,
  • konkursy dla pracowników,
  • wsparcie dla cudzoziemców.

Obowiązki:

Wymagania:

  • gotowość do pracy w trybie hybrydowym: 3/4 dni w tygodniu: Mszczonów, 1/2 dni w tygodniu: Warszawa,
  • min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie informatyczne,
  • dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji,
  • znajomość konfiguracji aplikacji MS Outlook, Teams oraz funkcji programów MS Word, MS Excel,
  • znajomość pakietu Office 365 oraz systemów MS Windows,
  • podstawowa znajomość AD/DNS/DHCP, sieci LAN,
  • samodzielność w działaniu,
  • umiejętność komunikacji i współpracy,
  • gotowość do ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • odporność na stres, odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • czynne prawo jazdy kat B.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Pekabex Pref S.A.