Opis oferty:
Opis stanowiska:
- wsparcie informatyczne użytkowników,
- obsługa zgłoszeń przez portal pomocy technicznej,
- przyjmowanie, rejestrowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie problemów technicznych,
- telefoniczny oraz mailowy kontakt z użytkownikami i serwisami,
- aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemów.
Oferujemy:
Oferujemy:
- możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym,
- pracę w zespole profesjonalistów,
- karta Multisport,
- prywatna opieka medyczna,
- dofinansowanie nauki,
- 500/1500/2000 za rekomendację pracownika,
- eventy integracyjne dla pracowników i ich rodzin,
- świeże owoce,
- wsparcie z ZFŚS,
- nauka języków obcych,
- możliwość zdobywania uprawnień (budowlanych, projektowych, wykonawczych),
- szkolenia techniczne,
- udział w targach i konferencjach branżowych,
- konkursy dla pracowników,
- wsparcie dla cudzoziemców.
Obowiązki:
Wymagania:
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wykształcenie informatyczne,
- dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji,
- znajomość konfiguracji aplikacji MS Outlook, Teams oraz funkcji programów MS Word, MS Excel,
- znajomość pakietu Office 365 oraz systemów MS Windows,
- podstawowa znajomość AD/DNS/DHCP, sieci LAN,
- samodzielność w działaniu,
- umiejętność komunikacji i współpracy,
- gotowość do ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- odporność na stres, odpowiedzialność za powierzone zadania,
- czynne prawo jazdy kat B.
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: Pekabex Pref S.A.