Pracownik Działu Serwisu- Administracja I Reklamacje (K/M)

powrót
Opis oferty:

• przyjmowanie i realizacja zamówień od klientów
• wsparcie klientów zewnętrznych, udzielanie niezbędnych informacji dotyczących realizacji zamówień
• koordynowanie procesu wysyłki towaru
• kontakt z dostawcami zagranicznymi z grupy Bosch
• sprawdzanie dostępności towaru i monitorowanie terminowej realizacji zamówień
• współpraca z pozostałymi działami firmy
• przyjmowanie i realizacja administacyjna zamówień i reklamacji od klientów
• prace administracyjne w dziale serwisu

Oferujemy:

To oferujemy

  • premię zależną od wyników, nagrody jubileuszowe
  • kartę lunch pass, kartę podarunkową na święta
  • kartę sportową, bilety do teatru, na koncert
  • rozszerzoną opiekę medyczną, ubezpieczenie NNW
  • ubezpieczenie na życie wraz z Pracowniczym Programem Emerytalnym
  • paczki dla dzieci na święta, dofinansowanie kolonii lub wypoczynku pracownika
  • dofinansowanie nauki języka i dostęp do platformy e-learningowej
  • zakupy pracownicze produktów Bosch

Obowiązki:

• sumienność, cierpliwość i chęć zbierania nowych doświadczeń
• wysoka komunikatywność i dobra organizacja pracy, także w sytuacjach nowych i nieprzewidywalnych
• biegła znajomość języka angielskiego
• znajomość SAP lub innych systemów ERP mile widziana
• znajomość SAP S/ 4 Hana będzie dodatkowym atutem


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Bosch Rexroth

Administratorem danych jest Bosch Rexroth sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-230, ul. Jutrzenki 102/104. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.