przyjmował zgłoszenia od użytkowników systemów informatycznych z Obszaru Przychodni Lekarskich (telefonicznie i mailem),
rozwiązywał zgłoszenia w ramach I linii wsparcia oraz przekazywał do II linii w przypadku zadań wykraczających poza Twój zakres zadań,
monitorował postępy prac nad zgłoszeniem, koordynował oraz udzielał informacji zwrotnej pracownikom Przychodni,
dokumentował działania przeprowadzane w ramach realizacji zgłoszeń.
Oferujemy:
Z naszej strony możesz liczyć na:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w pełnym wymiarze godzin,
pracę w zespołowej i nieformalnej atmosferze,
poznanie nowoczesnych systemów informatycznych, co pozwoli Ci na ciągły rozwój,
szkolenia wprowadzającego, który pozwoli poznać Ci nasz sposób działania i przygotuje do samodzielnej pracy (będziesz miał opiekuna w okresie wdrożenia).
Obowiązki:
Chętnie zaprosimy Cię do współpracy, jeśli:
wyróżniasz się wysokim poziomem komunikatywności oraz orientacji na klienta,
myślisz analitycznie,
uważasz się za osobę samodzielną, a równocześnie lubisz pracować zespołowo,
zdobywanie nowej wiedzy to dla Ciebie przyjemność,
masz podstawową wiedzę o środowisku Windows oraz potrafisz poruszać się w środowisku internetowym,
mile widziane doświadczenie w pracy w placówkach medycznych np. Przychodnia lub Szpital i/lub w pracy na Infolinii.