Młodszy/A Specjalista/Tka Ds. Wsparcia Użytkowników I System

powrót
Opis oferty:

Dołączając do tego działu będziesz:

  • przyjmował zgłoszenia od użytkowników systemów informatycznych z Obszaru Przychodni Lekarskich (telefonicznie i mailem),
  • rozwiązywał zgłoszenia w ramach I linii wsparcia oraz przekazywał do II linii w przypadku zadań wykraczających poza Twój zakres zadań,
  • monitorował postępy prac nad zgłoszeniem, koordynował oraz udzielał informacji zwrotnej pracownikom Przychodni,
  • dokumentował działania przeprowadzane w ramach realizacji zgłoszeń.

Oferujemy:

Z naszej strony możesz liczyć na:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w pełnym wymiarze godzin,
  • pracę w zespołowej i nieformalnej atmosferze,
  • poznanie nowoczesnych systemów informatycznych, co pozwoli Ci na ciągły rozwój,
  • szkolenia wprowadzającego, który pozwoli poznać Ci nasz sposób działania i przygotuje do samodzielnej pracy (będziesz miał opiekuna w okresie wdrożenia).

Obowiązki:

Chętnie zaprosimy Cię do współpracy, jeśli:

  • wyróżniasz się wysokim poziomem komunikatywności oraz orientacji na klienta,
  • myślisz analitycznie,
  • uważasz się za osobę samodzielną, a równocześnie lubisz pracować zespołowo,
  • zdobywanie nowej wiedzy to dla Ciebie przyjemność,
  • masz podstawową wiedzę o środowisku Windows oraz potrafisz poruszać się w środowisku internetowym,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w placówkach medycznych np. Przychodnia lub Szpital i/lub w pracy na Infolinii.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: GRUPA NEUCA