Regionalny Kierownik Rozwoju Aptek

powrót
Opis oferty:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • kompleksowe doradztwo i obsługa aptek na powierzonym terenie
  • wsparcie klientów w zakresie realizacji ustaleń wynikających ze współpracy,
  • doradztwo dotyczące optymalizacji rozwiązań handlowych, marketingowych, rekrutacji,
  • realizacje celów sprzedażowych i odsprzedażowych,
  • prowadzenie szkoleń dla personelu apteki.

Oferujemy:

Oferujemy:

  • odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę,
  • zatrudnienie na Uop,
  • rzetelne wdrożenie w codzienne zadania,
  • szkolenia rozwijające kwalifikacje zawodowe i kompetencje,
  • kafeterię benefitów pozapłacowych,
  • środowisko pracy doceniane przez pracowników,
  • narzędzia pracy, w tym samochód służbowy (również do użytku prywatnego).

Obowiązki:

Od kandydatów oczekujemy:

  • bardzo wysoko rozwiniętych umiejętności menedżerskich, a zwłaszcza umiejętności stosowania coachingowego stylu zarządzania,
  • zdolności przywódczych, wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,
  • determinacji, samodzielności i skuteczności w działaniu,
  • doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania zespołem sprzedażowym (punkty detaliczne),
  • motywowania, inspirowania i budowania zaangażowania,
  • umiejętności nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami,
  • wysokiej orientacji na realizację celów,
  • umiejętności sprzedażowych, priorytetyzacji zadań oraz prowadzenia skutecznych negocjacji,
  • prawa jazdy kat. B i gotowości do pracy w terenie.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: GRUPA NEUCA