Specjalista_ Specjalistka It ​

powrót
Opis oferty:

Twój zakres obowiązków:

  • monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT
  • udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki
  • praca w systemie ticketowym
  • współpraca z pozostałymi zespołami działającymi w strukturze departamentu IT
  • zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT
  • zdalne jak i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania komputerowego używanego w firmie, systemów operacyjnych(Microsoft Windows)
  • zdalne jak i lokalne przyjęcie i obsługa zgłoszeń dotyczących problemów z siecią LAN
  • zdalne jak i lokalne przyjęcie i obsługa zgłoszeń dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym(PC/Notebook/ etc.), telekomunikacyjnym (Smartphone/Tablet etc.) oraz peryferiami (drukarki/rzutniki etc.)
  • konfiguracja i instalacja komputerów, urządzeń peryferyjnych, urządzeń mobilnych, systemów operacyjnych i programów
  • administracja kontami i grupami użytkowników w oparciu o wewnętrzne procedury i polityki
  • administracja powierzonymi usługami oraz zapewnienie ciągłości ich działania

Oferujemy:

Oferujemy:

  • ciekawe i ambitne zadania, możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
  • profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
  • nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
  • rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach 
  • benefity takie jak: dopłata do karty sportowej, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach

Obowiązki:

Nasze wymagania:

  • posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • posiadasz ukierunkowanie na biznesowe aspekty pracy w departamencie IT
  • posiadasz umiejętność analitycznego myślenia
  • posiadasz umiejętności z zakresu priorytetyzacji zgłoszeń związanych z IT
  • posiadasz umiejętności komunikacyjne, łatwo nawiązujesz kontakty z użytkownikami i współpracownikami przy prowadzeniu projektów
  • swobodnie posługujesz się językiem angielskim (min. poziom B2)
  • posiadasz umiejętność stosowania w praktyce wewnętrznych procedur
  • potrafisz pisać SOP i instrukcje użytkowania
  • posiadasz prawo jazdy kat. B
  • jesteś gotowy do podróży służbowych, gdy będzie to potrzebne

Mile widziane:

  • posiadasz doświadczenie na stanowisku menedżerskim lub liderskim
  • posługujesz się językiem niemieckim
  • znasz ServiceNow lub doświadczenie w rozwoju systemów ticketowych


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Nowy Styl sp. z o.o./ NSG TM sp. z o.o./ NSG Finance sp. z o.o. S.K.A.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępna w formularzu aplikacyjnym.