Specjalista Ds. Sprzedaży I Obsługi Klienta

powrót
Opis oferty:

Twój zakres obowiązków

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie i rozwój kontaktów handlowych z obecnymi kontrahentami
  • Dbanie o rozwój przydzielonego regionu poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzanie asortymentu u istniejących klientów.
  • Bieżące raportowanie i analizowanie swoich wyników.
  • Czynny udział w rozwoju nowych projektów firm
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta m.in.: poprzez rozwijanie współpracy, podtrzymywanie relacji
  • Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy
  • Proaktywność w przewidywaniu, przeciwdziałaniu i rozwiązywaniu problemów
  • Nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych
  • Doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy
  • Łatwość przyswajania nowej wiedzy
  • Samodzielność oraz poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania
  • Raportowanie i obsługa dokumentów zgodnie z potrzebami kontraktu

Oferujemy:

To oferujemy

  • Możliwość nieograniczonego rozwoju oraz zdobycie gruntownej wiedzy w środowisku międzynarodowym
  • Współpracę z doświadczonymi ekspertami z branży TSL
  • Ciekawe, innowacyjne projekty
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiednie do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Zdobycie cennego doświadczenia i ścieżkę kariery
  • Możliwość skorzystania między innymi z ubezpieczenia grupowego
  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym w branży TSL
  • Zgrany zespół oraz bardzo dobrą atmosferę w pracy

Obowiązki:

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze klienta minimum 3 lata
  • Wykształcenie minimum średnie, wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych będzie dodatkowym atutem
  • Łatwość w nawiązywania kontaktów i umiejętności budowania relacji z klientami
  • Doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy
  • Łatwość przyswajania nowej wiedzy
  • Samodzielność oraz branie odpowiedzialności za wykonywane zadania
  • Komunikatywność, asertywność i wysoka kultura osobista
  • Operatywność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Dobra organizacja pracy i odporność na stres
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Swobodnej obsługi komputera w zakresie Ms Office w tym bardzo dobry Excel


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Erontrans