Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Ds. Wsparcia Sprz

powrót
Opis oferty:

Co będziesz robić?

  • Będziesz pierwszą linią kontaktu dla Sił Sprzedaży Carlsberg Polska w zakresie obsługi systemów i rozwiązywania problemów.
  • Wspierać utrzymanie systemów klasy  SFA, CRM i Online Distribution.
  • Analizować dane z systemów typu SFA, Online Distribution i SAP.
  • Aktywnie uczestniczyć w bieżących działaniach i projektach działu rozwoju rynku.

Obowiązki:

Czego oczekujemy?

  • Otwartości na zatrudnienie za pośrednictwem firmy zewnętrznej.
  • Komunikatywności i rozwiniętych zdolności interpersonalnych, które wykorzystasz w kontakcie z pracownikami Sił Sprzedaży.
  • Dobrej znajomości MS Excel.
  • Wysokorozwiniętych umiejętności dostrzegania zależności pomiędzy danymi.
  • Kreatywności oraz otwartości na zmieniające się procesy.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Carlsberg Polska

Administratorem danych osobowych zawartych w formularzu rekrutacyjnym jest Carlsberg Polska Sp. z o.o., ul. Krakowiaków 34, 02-255 z siedzibą w Warszawie.