Młodszy Specjalista Ds. Obsługi Klienta

powrót
Opis oferty:

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Obsługa połączeń telefonicznych oraz wiadomości e-mail skierowanych do lokalnego działu obsługi Klienta.
  • Bieżący kontakt z podlegającymi pod laboratorium Klientami.
  • Lokalna obsługa Klientów sieciowych.
  • Przyjmowanie oraz wyjaśnianie reklamacji od Klientów.
  • Wspieranie Przedstawicieli regionalnych w zakresie udzielania informacji o czasie wykonywania badania, metodzie itp.
  • Weryfikacja wszystkich automatycznie generowanych z systemu LIS raportów.
  • Sprawdzanie poprawności rejestracji zleceń.
  • Weryfikacja korekt zleceń i wyników.

Oferujemy:

W zamian za zaangażowanie i pracę oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności,
  • Kartę Multisport,
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • Szeroki pakiet szkoleń wprowadzających oraz rozwojowych,
  • Pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin.

Obowiązki:

Aby efektywnie realizować zadania na tym stanowisku niezbędne są:

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane,
  • Otwartość i dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne,
  • Ukierunkowanie na Klienta,
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Znajomość pakietu MS Office.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: ALAB laboratoria Sp z o.o.