Opis oferty:
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna obsługa połączeń przychodzących
- Udzielanie informacji w zakresie oferty i cennika badań
- Udzielanie informacji o statusie badań oraz dostępności wyniku, lokalizacji i godzin pracy placówek
- Bezpośrednia współpraca z Działem Medycznym, Działem Sprzedaży oraz punktami pobrań
Oferujemy:
Co oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat (możliwa też umowa zlecenie)
- Miejsce pracy: ul. Opolska 131a, praca w systemie zmianowym, infolinia pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 17:00, w soboty w godzinach 8:00 - 11:00
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie będącej liderem w diagnostyce badań laboratoryjnych o ugruntowanej pozycji rynkowej
- Dobrą i przyjazną atmosferę pracy
- Pakiet socjalny (opieka medyczna, bajecznie tania karta Multisport, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i kursów językowych)
- Zniżki na badania laboratoryjne
Obowiązki:
Od Kandydatów oczekujemy:
- Minimum rocznego doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
(preferowane w branży medycznej)
- Wykształcenia minimum średniego (medyczne lub pokrewne będzie dodatkowym atutem)
- Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej
- Znajomości obsługi pakietu MS Office
- Proaktywnej postawy i zaangażowania
- Szybkiego przyswajania wiedzy
- Umiejętności pracy w zespole, komunikatywności
- Umiejętność dobrej organizacji zadań oraz pracy pod presją czasu
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: Diagnostyka S.A.