Konsultant Ds. Obsługi Klienta

powrót
Opis oferty:

Do Twoich zadań należeć będzie: 

  • Telefoniczna obsługa połączeń przychodzących 
  • Udzielanie informacji w zakresie oferty i cennika badań
  • Udzielanie informacji o statusie badań oraz dostępności wyniku, lokalizacji i godzin pracy placówek
  • Bezpośrednia współpraca z Działem Medycznym, Działem Sprzedaży oraz punktami pobrań

Oferujemy:

Co oferujemy: 

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat (możliwa też umowa zlecenie)
  • Miejsce pracy: ul. Opolska 131a, praca w systemie zmianowym, infolinia pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 17:00, w soboty w godzinach 8:00 - 11:00
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie będącej liderem w diagnostyce badań laboratoryjnych o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Dobrą i przyjazną atmosferę pracy 
  • Pakiet socjalny (opieka medyczna, bajecznie tania karta Multisport, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i kursów językowych)
  • Zniżki na badania laboratoryjne 

Obowiązki:

Od Kandydatów oczekujemy: 

  • Minimum rocznego doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
    (preferowane w branży medycznej) 
  • Wykształcenia minimum średniego (medyczne lub pokrewne będzie dodatkowym atutem)
  • Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej
  • Znajomości obsługi pakietu MS Office
  • Proaktywnej postawy i zaangażowania
  • Szybkiego przyswajania wiedzy
  • Umiejętności pracy w zespole, komunikatywności
  • Umiejętność dobrej organizacji zadań oraz pracy pod presją czasu
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Diagnostyka S.A.