Business Process Analyst - Chapter Ba

powrót
Opis oferty:

  • Zwymiarowanie czasu trwania obecnego procesu i poprawienie time to market po zoptymalizowaniu / zautomatyzowaniu procesu.
  • Współpraca z właścicielami produktów i systemów oraz interesariuszami w celu zidentyfikowania obszarów wymagających przebudowy
  • Modelowanie i analiza procesów biznesowych z wykorzystaniem notacji BPMN
  • Definiowanie i analiza wymagań a następnie konwersja wymagań na zmiany / taski do konkretnych systemów
  • Odbiór / pokrycie testami zleconych do realizacji prac i walidacja poprawności biznesowej zaimplementowanych zmian

Oferujemy:

Jednym z dużych zadań które sobie postawiliśmy w zespole jest znaczne skrócenie time to market a co się z tym wiąże zoptymalizowanie procesów biznesowych w obszarze wyceny i dostarczenia produktu do klienta.

Wiele procesów należy zoptymalizować a niektóre zamodelować od nowa wykorzystując narzędzia automatyzacji w zidentyfikowanych do tego obszarach.Szukamy osoby na samodzielne stanowisko, która będzie myślała strategicznie i będzie miała odwagę proponować nowe rozwiązania.

Szukamy osoby o proaktywnej, zaangażowanej postawie, potrafiącej dzielić się wiedzą i potrafiącej zaangażować do współpracy także inne zespoły.

Obowiązki:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w analizie procesów biznesowych (doświadczenie w samodzielnej analizie, dokumentowaniu wymagań, i procesów)
  • Umiejętność zastosowania w praktyce notacji BPMN 2.0 (znajomość UML będzie pomocna w codziennej pracy)
  • Umiejętność przekładania wymagań biznesowych na wymagania techniczne / systemowe;
  • Znajomość zagadnień związanych z automatyzacją/robotyzacją procesów biznesowych RPA
  • Zdolność opomiarowania procesów biznesowych i wskazanie miejsc do optymalizacji
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnego tworzenia dokumentacji technicznej i komunikacji w projekcie międzynarodowym
  • Doświadczenie w pracy w modelu zwinnym


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: T-Mobile Polska S.A.