Młodszy Specjalista Ds. Helpdesk

powrót
Opis oferty:

Opis stanowiska:

  • Wsparcie informatyczne użytkowników,
  • Obsługa zgłoszeń przez portal pomocy technicznej,
  • Przyjmowanie, rejestrowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie problemów technicznych,
  • Telefoniczny oraz mailowy kontakt z użytkownikami i serwisami,
  • Aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemów.

Obowiązki:

Wymagania:

  • Wykształcenie informatyczne / lub w trakcie studiów,
  • Dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji,
  • Samodzielność w działaniu,
  • Umiejętność komunikacji i współpracy,
  • Gotowość do ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji,
  • Znajomość konfiguracji aplikacji MS Outlook, Teams oraz funkcji programów MS Word, MS Excel,
  • Znajomość pakietu Office 365,
  • Znajomość systemów MS Windows,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Podstawowa znajomość AD/DNS/DHCP, sieci LAN,
  • Odporność na stres, odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

Mile widziane:

  • Znajomość zagadnień z obszaru IT,
  • Doświadczenie zawodowe w Service Desk, Help Desk,
  • Czynne prawo jazdy kat B.

Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym,
  • Pracę w zespole profesjonalistów,
  • karta Multisport,
  • prywatna opieka medyczna,
  • dofinansowanie nauki,
  • 500/1500/2000 za rekomendację pracownika,
  • eventy integracyjne dla pracowników i ich rodzin,
  • świeże owoce,
  • wsparcie z ZFŚS,
  • nauka języków obcych,
  • możliwość zdobywania uprawnień (budowlanych, projektowych, wykonawczych),
  • szkolenia techniczne,
  • udział w targach i konferencjach branżowych,
  • konkursy dla pracowników,
  • wsparcie dla cudzoziemców.


Szczegółowe informacje o pracodawcy

Nazwa firmy: Pekabex Pref S.A.