Opis oferty:
Opis stanowiska:
- Wsparcie informatyczne użytkowników,
- Obsługa zgłoszeń przez portal pomocy technicznej,
- Przyjmowanie, rejestrowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie problemów technicznych,
- Telefoniczny oraz mailowy kontakt z użytkownikami i serwisami,
- Aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemów.
Obowiązki:
Wymagania:
- Wykształcenie informatyczne / lub w trakcie studiów,
- Dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji,
- Samodzielność w działaniu,
- Umiejętność komunikacji i współpracy,
- Gotowość do ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji,
- Znajomość konfiguracji aplikacji MS Outlook, Teams oraz funkcji programów MS Word, MS Excel,
- Znajomość pakietu Office 365,
- Znajomość systemów MS Windows,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej,
- Umiejętność rozwiązywania problemów,
- Podstawowa znajomość AD/DNS/DHCP, sieci LAN,
- Odporność na stres, odpowiedzialność za powierzone zadania,
- Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Mile widziane
- Znajomość zagadnień z obszaru IT,
- Doświadczenie zawodowe w Service Desk, Help Desk,
- Czynne prawo jazdy kat B.
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym,
- Pracę w zespole profesjonalistów,
- karta Multisport,
- prywatna opieka medyczna,
- dofinansowanie nauki,
- 500/1500/2000 za rekomendację pracownika,
- eventy integracyjne dla pracowników i ich rodzin,
- świeże owoce,
- wsparcie z ZFŚS,
- nauka języków obcych,
- możliwość zdobywania uprawnień (budowlanych, projektowych, wykonawczych),
- szkolenia techniczne,
- udział w targach i konferencjach branżowych,
- konkursy dla pracowników,
- wsparcie dla cudzoziemców.
Szczegółowe informacje o pracodawcy
Nazwa firmy: Pekabex Pref S.A.